מעיל שמתאים את רמת הבידוד והחימום לכל פעילות ומזג אוויר באמצעות חיישנים מתקדמים ומתחבר לאפליקציה ייעודית שמעדכנת את המשתמש באופן רציף בנתוני הסביבה והגוף.

המערכת החכמה של המעיל מנתרת מדדים שונים מגוף הלובש ומהסביבה ומתאימה את מידת החימום לשינויים שבין טמפרטורות יום ללילה, מעבר בין אזורי אקלים משתנים או בין שעות של פעילות פיזית מואצת מול שעות של שהות סטטית בחוץ. בעתיד תיושם הטכנולוגיה בתעשיות נוספות הנדרשות לוויסות טמפרטורה, בין היתר ציוד מחנאות, שמיכות וטקסטיל ביתי, ציוד בתי חולים, בגדי עבודה ועוד.

פיתוח מוצר

המחלקה הטכנולוגית של Geomatrix ביצעה אפיון מדויק של יכולות המוצר בשיתוף עם היזם, תוך ניהול תהליך פיתוח בשלושה מישורים מקבילים: אלקטרומכני, פיתוח טקסטיל ותוכנה.
במישור האלקטרומכני – אפיון ותכנון היחידה החכמה, "המוח" המוטמע בגב המעיל ואוסף נתונים על ידי חיישנים, תוך התחשבות בפרמטרים כמו: ממדים, משקל, אורך חיים, עלויות יצור, פטנטביליות ועוד.
ברמת הטקסטיל – נבחנו סוגי טקסטיל שונים תוך התחשבות בגמישות הבד שתאפשר שינוי מתמיד ברמת הבידוד הפנימי, משקל הבד, נוחות, נראות ואופנה, עלויות יצור ועוד.
ברמת התוכנה- פותחה אפליקציה ייעודית לטלפונים חכמים המנהלת את היחידה החכמה ולומדת באמצעותה את המשתמש.

ייצור מוצר

לאחר התכנסות לקונספט הטכנולוגי המוביל תוכננה מערכת להוכחת היתכנות באמצעות טכנולוגיות ייצור מהירות. לאחר שהוכחת ההתכנות הראתה נתונים מבטיחים, ניהלה המחלקה הטכנולוגית של Geomatrix יצור אב טיפוס ראשון.

C PLUS בתקשורת
מעיל מתנפח “C Plus”

הפרויקט נעשה עבור:

C Plus