מסרק אשר הופך תספורות נפוצות כמו יישור פוני, גזיזת קצוות שרופים או יישור קו שיער לפעולה ביתית פ שוטה שלא מצריכה הליכה לספר.

המסרק מודד את אורך השערה מהקרקפת בשגיאה קטנה מ-1% ומסמן לגוזר את זווית הגזירה באופן המאפשר להגיע לקו שיער ישר בקלות וללא כל צורך במיומנות קודמת.

המסרק מודד את אורך השערה מהקרקפת בשגיאה קטנה מ-1% ומסמן לגוזר את זווית הגזירה באופן המאפשר להגיע לקו שיער ישר בקלות וללא כל צורך במיומנות קודמת.

פיתוח מוצר

הפיתוח, אשר נעשה בשיתוף עם הספר אלי בירן, כלל אפיון מוצר תוך התמודדות עם כמה דרישות מרכזיות בניהן:

  1. מדידה מדויקת של אורך השערה מהקרקפת
  2. אפשרות לשימוש בכל גוון וסוג שיער
  3. מערכת בטיחות שלא תאפשר קשירה והסתבכות של השיער במנגנון המסרק
  4. עלות ייצור נמוכה המבוססת על רכיבי מדף נפוצים
  5. חווית משתמש נוחה ואינטואיטיבית
  6. פטנטביליות ואפשרות לעגן את המוצר בפטנט

 

לאחר התכנסות לקונספט הטכנולוגי המוביל תוכננה מערכת להוכחת התכנות באמצעות טכנולוגיות ייצור מהירות.

לאחר הוכחת התכנות שהראתה נתונים מבטיחים, יצרה המחלקה הטכנולוגית של Geomatrix אב-טיפוס ראשוני למוצר בתכנון אלקטרומכני מפורט, תוך התחשבות בייצור סדרתי עתידי (חלקי פלסטיק המתאימים להזרקה, כמות מינימלית של חלקים ואפשרויות הרכבה מהירות).

ייצור מוצר

לאחר הוכחת ההתכנות בוצע תכנון אלקטרומכני מפורט לאב-טיפוס תוך התחשבות בייצור סדרתי עתידי (חלקי פלסטיק המתאימים להזרקה; כמות מינימלית של חלקים; הרכבה מהירה). לאחר התכנון המפורט בוצע ייצור של יחידת אב-טיפוס ראשונה בטכנולוגיות ייצור מהירות. לאחר בחינתה בסדרת ניסויים, יחידת האב-טיפוס עמדה באפיון שהוגדר בהצלחה. המוצר שפותח כרגע נמצא בשלבי הגשת פטנט מתקדמים והופיע בטלווויזיה מספר פעמים.

SMART COMB בתקשורת
מסרק חכם

הפרויקט נעשה עבור:

אלי בירן